you´re my only

Har lirat lite cs... lite ringrostig är man efter man inte spelat på massa dagar x) hahh, ajja idag så kom linn hit 08.08, niceeee, vi har haft tvättstuga och skrivit om aborter, rökt och gjort en braklunch ;) hambugare med en massa tillbehör :D Linn ska mest troligt sova här i natt om hon inte far till Simon och sleepar eftersom han är så ensam när hon inte är där ;/ Knassssssigt, olov är på väg hit, Linnea kommer också snart hoppas jag, chilla är det vi ska göra...kanske hittar på nå roligt hos Sebbe eller så umgås vi bara ;) hahha nu ska jag ta med mig linn och röka :p hon är fäst vid nå jävla spel på med telefon, så hon är lite svår att få kontakt med, hahhah MOBILNÖRD! ajjja, nu drar jag mig tilbaka för denna stund, men återkommer senare kanske med smaskiga nyheter om vad kvällen erbjuder, sen är det ganska kul att så fort jag öppnar upp min blogg igen så har jag typ AS mycket läsare igen på engång, svinkul jueeeeeeeee x) Nu är det komentarerna som väntas, pussar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar??<3:

Trackback
RSS 2.0