vad ska hända sen? ingen av dom vet

.....Skönheten är hoooooon odjuret är haaaan, trallalalla... Sitter och diggar disney musik som vanligt :D<3 favoriter så klart x)
Fredag: Var med min kära vän linn hela dagen och vi satt och skrev om aborter, sen kom olov och linnea och linn for till sin karl. Kvällen bjöd på en fest med massa härliga människor, riktigt roligt och ska tydligen göras om i helgen:D<3
Lördag: Vaknade vid 9 av att min telefon sa *Linn Långhed* 3 gånger, olov blev less och gav mig telefonen, kul prick den där. Sen åkte vi på konsert inne på kh och den var rikitigt bra den här gången :P Sen chillade jag på stan med min '' familj'' det var nice :D jag och olov drog hem till mig och kollade på film, sen kom Linnea :D vi kollade på panoraml activety? eller hure nu stavas, jävligt läskig var den:O uschusch!!!!!! Sen bäddade jag till olov och sen somnade jag.........
Idag, har jag chillat hemma hela dagen, Min hals är så jävla fuckad att jag är irriterad som psyk, kan inte svälja och har så jävla ont, jag vill gråta, men om jag gör det får jag bara ondare.....ajjaaaaa, behöver inte vara med på gympan i morgon iaf:D vilket gör mig glad :P Nu ska jag skriva i min fina dagbok och sen ska jag kolla på film och försöka somna, ska ju upp i morgon..... Min hals kommer vara ännu värre i morgon :( Nu fick jag huvudvärk också, ååhh pallar inte mera nu! Vi får höras i morgon någon gång, Nu blire annat..... Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar??<3:

Trackback
RSS 2.0