Jag är seriöst störd

Min bebis är ju i Arjeplog, Idag så ringde han... och tror inte att jag börjar storlipa, alltså ja, vad säger man... Jag blev jävligt glad och sen så är jag inte normal, haah fifaan ;)
Måste snart ta och skaffa mig en ny header, men.....Jag har ett jävla problem med fittbloggen och det är att när jag ska göra mellan slag, eller stycken som det heter... Men när jag väl publicerar inläggen så åker texten ihop iaf och det gör mig piss off, för det blir jävligt jobbigt att läsa, men jag ska snacka med min blogg kunniga vän och se om hon kan rätta till problemet :) Isåfall blir jag mycket glad :)
Ikväll sprang jag ner till konsum med sebbe och amanda, köpte lite goda grejer sen hem och kolla på melodifestivalen med familjen :) Den var riktigt bra...
Jag har ont i magen och ska till vårdcentralen imorgon och kolla upp det... Kommer bli scary för det är typ nå med min livmoder eller äggstockarna, så det blir en gyn undersökning och det kommer bli scaaaaaaaaary, har aldrig varit på en sån och aldrig trott att jag ska behöva det heller, ajaa thats life u know ;)
Nu ska jag borsta mina stubbar och krypa ner i sängen och se en film :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar??<3:

Trackback
RSS 2.0