Jag förstör bara...

Usch, jag vet att ingen läser det här som jag känner, för ingen vet om att min blogg är uppe igen... Så NU ska jag skriva av mig lite..
Jag kollade tillbaka till den 16 december och då skrev jag ''Jag har en konstig känsla i min mage, att nånting hemskt kommer hända som kommer göra mig väldigt ledsen, har ingen aning om vad det skulle vara, men orolig det är jag!''
Två dagar efter det så blir två killar som jag tycker om väldigt mycket ovänner, Det var mitt fel och det känns inte bra, eftersom dom var vänner innan... jag trodde verkligen inte att dom skulle bli ovänner, men nu hatar han oss och vill inte ha nå med oss att göra... Det känns INTE bra, okej han har sårat mig så otroligt mycket, men jag var bara dum som fortsatte att tro annat än vad han sa. Jag har bara mig själv att skylla på, det är ingen annans fel. Jag har förstört en vänskap och det känns inte bra eftersom det är det finaste man kan ha efter kärleken. Kärleken är vacker MEN vänskapen är någonting man MÅSTE ha... Och kärlek har jag nu men vänskapen är borta...... Jag hoppas verkligen att ingen av dom läser det här, för just nu gör det ont, inge annat bara ONT! Se han i ögonen och veta att han har det skit och veta om allt skit han håller på med, det är jobbigt att bry sig så mycket om en person att det gör ont! ONT!!!!!!!!!!!
Nej, Nu känner jag för ett samtal av en person som kan muntra upp mig och en rööööök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar??<3:

Trackback
RSS 2.0