hatar seriöst julen!

Man ska vara glad? riiiight, morsan är lika sur och jävlig som alltid, skriker och har sig!!!!!!
Vaknade typ 20 över 10 i morse av att sebbe ville röka med mig :D så då klev jag upp klädde på mig och gick och rökte x) Sen sminkade jag mig och plattade håret :D sen kom pappa och connan, 5 minuter senare kommer MIN ÄLSKLING!!!!! seriöst visste inte att han skulle komma och så kom han bara, satans glad blev jag iaf :P Han fick en parfym och ett armband av mig och jag fick ett jätte gulligt halsband av honom med ett hjärta på, supersött :D<3 och jag blev asglad =) Sen skjutsade vi hem honom vid 2, sen hem öppnade ett paket och där i var det en mobil, yesyes, nu mobil med endast touch, greataaans där asså :)
Nu ska jag äta mat i storrummet för att alla ryms inte i köket -.- Hhaha ajjja,!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar??<3:

Trackback
RSS 2.0